maandag 21 maart 2016

Beste vereniging tegen kwakzalverij

Beste vereniging tegen kwakzalverij,
ik ben een gewone vrouw die niet medisch geschoold is en verder alles met kritische noot bekijkt. Een paar dingen vallen me op wanneer ik de artikelen op uw website lees. De toon is nogal boos en grof en in de artikelen worden weinig tot geen onderbouwde zeken gemeld. Het komt op mij vooral over als een verongelijkt kind die met grove woorden slechts aan het beledigen is.
Misschien zie ik dit verkeerd en denkt u dat mijn simpele ziel uw onderbouwing niet zou begrijpen?
Ik zou graag zien dat u een zo'n 'kwakzalver' eens op al zijn beweringen bespreekt en dan graag met bronvermelding hiervan. Dit kan niet al te moeilijk zijn aangezien u allen uw sporen in de medische wereld lijkt te hebben verdiend.
Ik ben gewoon kerngezond, gelukkig, en gebruik geen enkele vorm van medicijnen en supplementen. Ik experimenteer slechts d.m.v. eliminatie welke voedingsmiddelen ervoor zorgen dat ik me goed voel. Zo heb ik nooit meer hoofdpijn gehad sinds ik suiker weg laat, verder is er niets veranderd en werk ik nog steeds ca 100u per week als zelfstandige in de hotellerie.
Nu het reguliere geneeskundige circuit er maar niet achter komt waarom mijn moeder maar niet geneest na een 'succesvolle' borstkankerbehandeling ben ik op de oerhollandse Henk Fransen gestuit.
Laten we hem eens als voorbeeld nemen, ik ben reuze benieuwd.
met vriendelijke groet,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten